کد خبر:1391
پ
دوچرخه سوار
پس از درخشش در مسابقات کشوری؛

دانش آموز دختر کازرونی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری دعوت شد

خانم فاطمه عباسی، دانش آموز کازرونی، به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جوانان دعوت شد. به گزارش کازرون نیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، خانم فاطمه عباسی، دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان شهید بهبهانی این شهر، پس از کسب مقام سوم در مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان در […]

خانم فاطمه عباسی، دانش آموز کازرونی، به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جوانان دعوت شد.
به گزارش کازرون نیوز و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، خانم فاطمه عباسی، دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان شهید بهبهانی این شهر، پس از کسب مقام سوم در مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان در رده جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شد.
بنا به این گزارش، مسابقات دوچرخه‌سواری کشوری کوهستان بانوان از ۱۷ تا ۱۹ مرداد ماه در پارک چیتگر تهران برگزار شد و خانم فاطمه عباسی که به همراه تیم بانوان استان فارس در این مسابقات شرکت داشت، توانست با کسب مقام سوم مدال برنز این مسابقات را از آن خود کند.
گفتنی است کاپ تیمی جوانان مسابقات قهرمان کشوری کوهستان بانوان هم به استان فارس رسید.
مدیریت آموزش و پرورش کازرون ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به خانم فاطمه عباسی، خانواده محترم و مربیان دلسوز وی، برای این ورزشکار پرتلاش و آتیه دار و سایر دانش آموزان و معلمان آرزوی موفقیت دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید