با پیگیری های شبانه روزی و حمایتهای نماینده محترم کازرون در مجلس شورای اسلامی جناب اقای دکتر غلامرضا دهقان ناصر آبادی، دانشکده پیراپزشکی کازرون پس از سالها انتظار به تصویب رسید. این تصمیم، نقطه عطفی در توسعه آموزشی و ارتقای سطح خدمات درمانی منطقه محسوب میشود.
امروز بازرسان هیئت بورد تخصصی وزارت بهداشت در کازرون حضور یافتند و طی بررسیهای دقیق، زیرساختهای موجود را ارزیابی کردند. پس از ارزیابی کارشناسانه، تأسیس این دانشکده مورد تأیید قرار گرفت که نویدبخش آغاز فصل جدیدی در آموزش و توسعه مهارتهای پیراپزشکی خواهد بود.
