کد خبر:5596
پ
۵۶۳۲۴۶۳۶_۵۹۰

برگزاری دوره بازآموزی مربیان امداد در کازرون

دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک‌های اولیه با حضور ۱۷ نفر از مربیان هلال احمر در شهرستان کازرون برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک‌های اولیه در خردادماه با حضور ۱۷ نفر از مربیان شهرستان‌های اقلید، سرچهان، بختگان، کوه چنار و کازرون به میزبانی شهرستان کازرون برگزار شد.

طیب طاهرزاده افزود: این دوره آموزشی دو روزه، شامل مباحث تئوری و کارگاه‌های عملی بود که با هدف ارتقای سطح دانش و آشنایی مربیان با جدیدترین دستورالعمل‌ها و متد‌های آموزشی در حوزه کمک‌های اولیه طراحی شده است.

او بیان کرد: در این دوره، شرکت‌کنندگان با موضوعاتی از جمله وظایف امدادگر در صحنه، احیای قلبی-ریوی CPR، اولویت‌بندی مصدومان در شرایط عادی و بحرانی، ارزیابی، مدیریت خفگی در بزرگسالان و نوزادان و همچنین نحوه کار با دستگاه شوک الکتریکی خارجی خودکار AED آشنا شدند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان فارس در پایان گفت: به‌روزرسانی مداوم دانش فنی مربیان، تضمین‌کننده کیفیت آموزش‌های امدادی در سطح استان فارس است و این دوره گامی مهم برای توانمندسازی کادر آموزشی برای مواجهه بهتر با حوادث و کاهش تلفات انسانی محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید