- کازرون نیوز - https://kazeroonnews.ir -

دیدار فرمانده انتظامی کازرون با همکار بازنشسته

 

فرمانده انتظامی کازرون در معیت رئیس عقیدتی سیاسی با حضور در منزل همکار بازنشسته “نامدار نامداری” با وی دیدار و از زحمات ۳۰ ساله  وی در جهت اعتلا و ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی قدردانی و تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در این دیدار تجلیل از بازنشستگان را احترام به ارزش‌های انسانی و اخلاقی دانست و بیان داشت: بازنشستگان الگوی اقتدار شاغلان در انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان  کازرون پیشرفت و اقتدار پلیس را مرهون تلاش بی وقفه و بی دریغ بازنشستگان دانست و اظهار کرد: تکریم بازنشستگان فرصت و بهانه ای است برای پاسداشت و تقدیر از این گنجینه‌های ارزشمند که هر یک زمانی در حوزه کاری خود در پیشبرد و تحقق اهداف ناجا تلاش کرده و ادامه کار را اکنون به نسلی دیگر واگذار کرده اند.

سرهنگ “زراعتیان” تصریح کرد: امروزه تلاش پلیس بر این است تا امانت را که از گذشتگان به نام امنیت ارث رسیده، با تلاش مضاعف حفظ کند و حتی آن را ارتقاء بخشد.