محمد صفری، بازیکن نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: بازی خیلی سختی داشتیم زیرا تیم ذوبآهن یکی از بهترین تیمهای لیگ امسال است. هر دو تیم عزم خود را برای پیروزی جذب کرده بودند.